Thursday, May 31, 2012

Another Planet Romeo swindler

This complaint was originally posted in the Forum page.

hi, i read your post that you are trying to inform everyone to be vigilant...
 
I just wanna let you know that one of my friends is a victim of these swindlers a month ago w/c is the reason i enroll to gayromeo.com site to see the callboy who victimize him... 

his ID is 122685. you can search it. he is in a mask with tattoo. He is a hold upper...

Please spread and let this guy, who use a name EDWIN EDUAVE, 
to be framed up and to be jailed...

Now I asked a friend to communicate with this person in Planet Romeo.  Unfortunately it did not went as planned.  My friend immediately told the guy that everyone online knows of his swindling activities.  So after that message, the guy deleted his profile....nag paila gyud nga GUILTY!  Guilty pa kay Corona! 

Here is his photo.  According to the complainant, this is his real photo and he has a tattoo on his arm.  If anyone knows this guy, post a message here.



49 comments:

Anonymous said...

Met this guy before, buotan pa ni siya. Lately gaka kita ko na nga ga uban sa mga call boy diha sa divisoria, natakdan na diay cya sa pag ka kawatan. Michael Lloren ang name niya mao ni ang iyahang facebook account

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000472436611

pokerface said...

basin pud gi gamit lang iyang pic? daghan baya sa planetromeo gapang gamit lang ug pic sa laing tao. ang kato hinoong tao nga walay sala maoy madaot. i hope this would be verified soon. nahitabo pud ni sa akong kaila. gi akusa akong masahista nga amigo ug nangawat pero ang gi gawas diay wala sila nagkasinabot sa presyo ug sa gusto sa bayot! buangon gyud nga bayot, nanimalos lang sa masahista kay di man mo sugot sa iyang gusto. in fact daghan na diay masahista nga gareklamo atong bayot kay gapamugos gyud sa iyang gusto miski wala sa sabot.

DiscreetBai said...

Interesting.... the Facebook account is basically blank. I saw the account before and it was full of photos. Too bad I was not able to copy them.

Anonymous said...

Huo gi gamit iyang picture, puede diay ana nga gi balhin dayon ang iyang name sa FB. Nag likay jud kay guilty.

DiscreetBai said...

Do not tell me that you did not also copy the photos....

DiscreetBai said...

Whether he is good in bed or not, bottom line is avoid this person. Again advising people to post photos of these suspected swindlers in the Forum page or upload their pics in TinyPic.com and post the photo link here.

Anonymous said...

Admin please post the picture I have uploaded at Tinypic.com.

Anonymous said...

http://i48.tinypic.com/2vl41zs.jpg

http://i49.tinypic.com/30ro077.jpg

Anonymous said...

What is your E-mail address? I'll send to you his guilty face.

Anonymous said...

These pictures above that uses his alias name is exactly Edwin Eduave. His real name is Michael Lloren from Brgy. Macasandig, na Sendongan din sya pero bakit hindi pa siya napasama sa mga namatay, this is the guy who framed me up. Putcha! First time ko magpapabayad ng call boy eh yun pala swindler and hold upper pala siya. Before kami nagkita along Novo, Sundance to Dynamic Pharmacy in DV soria talagang nag-usap kami na magbayad ako sa kaniya magkano., eh sabi niya sa akin libre so mas lalong okay sa akin. Eh, pag dating sa kama eh hindi naman pala marunong ito at yuck ang baho ng hininga kahit nag toothbrush eh amoy na amoy mo yung sigarilyo niya at isa pa sobrang liit ng kanyang titi, mas malaki pa nga yung akin. Maskulado? Tse!!! Liit naman titi niya wala pang 1 inch ang haba. Tsk....

Anonymous said...

sa kalami sa iyang lawas mangswindol pa sya tao?

Anonymous said...

Anong masarap sa kaniyang katawan? Eh, ang liit ng titi niya mas malaki pa nga sa akin at isa pa manloloko siya. Nag-usap kami niyan at sabi niya libre lang "pagawas sa atong uwag." Nag check-in kami sa isang motel na walang CCTV camera talagang tsinupa niya etits ko, eh yung ako na ang tsumupa aba sili ang kalaki eh at natatabunan pa ng bolbol niya. Eh nung akoy nilabasan doon na siya nagsimulang manloko. Bwisit talaga siya kung magsalita lang siya ng totoo na magpapabayad siya okay naman sa akin eh kaso manloloko ang putang ina niyan. Sa muli, mag-ingat na kayo sa mga modus na ito.

Anonymous said...

sakto ka topfucker, lubton ng callboy hangtod muhilak sa kasakit! repon nalang na sila. adto mo motel unya mu abot dayon duha ka kauban nimo nga puro pud top fuckers hehehehe tanawon nato mang holdup pa na sila.

Anonymous said...

Yawa! Mao ning nanulis sa akua!!! Gamayg oten!!!!!!!! gADako ra ang lawas ani mas dako pa ako otin sa iyaha. Mamatay na unta siya.

Anonymous said...

Michael lloren jd ang name ani
Nkita nmo ni xa sa gaisano bfore
Buotan pa man ni xa
Takdan na guro
I will post later his pics

Anonymous said...

Mao ning nagtulis sa ako! Gikawat akong cellphone ug pocket money worth Php3,000.00. Swindler!!!!!! Ang maayo sa imo kay patyon!

DiscreetBai said...

If you were swindled or robbed by these guys, email me at discreetbai@gmail.com As I have said before I want to gather all victims and organize them into a group, so when you file a complaint dali ra atimanon inyong reklamo sa pulis kaysa usa ra mo.

Anonymous said...

"yummyxl" who is online now on PR is a thief!! beware guys. he is from davao. the pics on his profile are not his. kung kinsay isog diha, makig meet-up mo sa iya nya ipakulata. kawatan!!

Unknown said...

Nobody is above the law pa din. Let's all be civilize in handling things such as an entrapment to catch these guys. We know what they're doing is wrong, but also know that "ipakulata" and things planned above is not the solution, nor to wish somebody ill. We all want them to pay for that they've done. But let's do it an a hassle-free manner. Di naman natin gusto na isa sa mga kaibigan natin mag sacrifice ang safety niya para ma huli to sila, diba? Wag muna pa dalos-dalos. Buti pa dito tayo sa CHATANGO nang DISCREETBAI makipag kaibigan, alam pa natin na marami nakakakita nang mga message at we can create a MORE safe -- I'm not saying na completely safe, kasi impossible pa din -- environment para satin lahat. We get what we're looking for, mas safe pa nga lang kompara sa PR.

Mahirap na nga sitwasyon natin na patago, may ganito pa..amp

Anonymous said...

makig eb gani unya dili mao ang pic sa imong ka meet, hawa na dayon! prangkaha gyud, sorry bai, ang gusto nako makita nga tao katong naa sa pic dili ikaw!

Anonymous said...

sakto ka bai. mao na ako makig meet ug stranger, mag meet gyud mi sa mall or public area. lisod mag meet dayon sa motel or imo balay kay delikado na. unya mas maayo gyud bago mag meet in person, mag WEBCAM mong duha! bakak na kaayo na nga wala syay webcam samot sa internet cafe sya ga chat. grabe na kaayo ilad ron kompara sa una.

Anonymous said...

mao ni nga laki ang ni try holdup nku sa dmorvie, libre daw kai trip lng. ni sugot ko but after nahuman, ng atang sa door kai n ingun ko dungan ta og gawas, ni ingun na dayun nga dili pwede kai magpabayad daw cya kai lahi daw ang ga txt2x og kasabot nku..tuod man ingun pa gyud cya cge ligo sa kaw so na realize nku nga mngawat jud ni kai nganu ani ang taras..gi duolan nku cya sa purtahan din try nkuog gawas, nkita nku murag bago pa ga tuon wyl ng duot mi sa door kai iya gi lock abtik kog kuha sa phone den deretso gi ignn ang tga counter nga naa ga pngharas rum number .... nahadlok kai gusto na nuon cya m gawas ako png gi pugngan kai wyl waiting sa gard kai bsin naa pud iya kauban mu abot kalit...so walai nahitabo nku but abtik kaayu nka dagan sa sa silong kai ang gard wala nya na close ang door..

Anonymous said...

Mahadlok naman nuon ko magpamasahe ani oi. gusto unta ko maka.experience na pero knowing nga ing.ani diay ang mahitabo... Asa man ko puwede makagamit ug guys nga dili ta onsehon? Luoya pud nako oi. Mamatay na lang jud guro ko ani nga dili katilaw. Kapait.

DiscreetBai said...

Try reading the Masseur topic of this blog. I think some people made suggestions there and so far no one has really complained. So I guess those masseurs recommended are credible.

Anonymous said...

paano po ba i post a ng pic nla dito? i have pics of them kanina ko lang nakuha sa room mismo sa king lawrence

Anonymous said...

go to tinypic.com unya browse file, pagkahuman upload the pic. bago ka maka upload ipa type pa nimo murag anti-spam code. naa dayon mu gawas nga share this image. copy the link in the direct links for layout unya paste dinhi para makita namo ang pic.

Anonymous said...

http://i45.tinypic.com/kbr7g9.jpg mao ni account ni mike nga callboy sa pr now so be carefull guys

Anonymous said...

[IMG]http://i45.tinypic.com/kbr7g9.jpg[/IMG]

DiscreetBai said...

Is that his real photo or fake? By the way, this is not a forum site, so you can not use that IMG html code here. Just post here the code so we can view it from TinyPic.com

Please provide me more photos and information about this person. Thanks

Anonymous said...

The swindler who appears above is in jail at Maharlika Jail, Brgy. Lumbia, Cagayan de Oro city. A legal case file against him due to fraudulent actions such as swindling. If you want to press him down deeply go and file another one. There is already one who initiated to file a legal case against the fraud Michael Lloren.

Anonymous said...

mao ni nga lalaki ang nag try ug hold up sko but maau na lng gani kay naa pkoy presence of mind.i met this guy tru planetromeo nga chatting.at first he was nice,ok kaau kay kaistorya.wla ko nag hunahuna ug bad about him.it was already mga 5am naman cguro adto nga time wen we decided to meet personally.i was in dv that time so ang convenient nga place was park cafe but dli daw cya didto kay discreet daw cya ug basin naa daw mka ila sa iyaha.i insisted but dli jud cya so we decided to meet near xavier gym kay mdyo ngit2x pa adto nga time although gapa dulong na ang kabuntagon.pag kakita nko sa iyaha he's nice and friendly.sabot dyon nga magpalami daw kay lami daw kuno.ako hesitant pko but nadala jud ko kay mdyo na horny pud ko adto nga time jud.there's something in me nga murag naay akng gka dungan nga ga ingon ibilin imong bag sa park cafe.ug tood man akng gibilin akng bag sa park cafe uban sko other things especially ang money.akng dala was only gud enough para sa 3hrs.or short time no more no less.upon going the place kng wer mi mag palami i kept on txting him nga wla rba koy lain money except byad sa lodge.ingon cya wlay problema kay FREE daw as long as mka pagawas lng daw mi ok na.wla lagi daw problema.kapila ko cge text sa iya about an while walking paingon sa lodge i think 20 times or more,the same rply jpon nga ok ra lagi daw.so, i was confident na jud.kay ako man ang nag una sa lodge ako lng dyon gtext ang room no.saw wla paay 2mins.naa na cya grbe kadali nga mao pa gani akng pag lingkod sa bed naa na cya murag kilat.pag sulod nya murag scripted ang scenario kay kalit lng jud nag lain akng feelings,kalit lng nga nag lain akng aura.muirag naay ga whisper sa akoa nga bantay2x dha.lain jud kaau akng pamati.samtang ako galingkod sa bed nisulod cya sa banyo.pag gawas nya nka boxers nu nka sando na lng cya.after that ni abay cya sko sa bed nga gahigda nko adto nga time kay mdyo katulgon nko kay bilar bya.mingaw pa kaau ang palibot except sa tv kay nag tv naman ko adto nga time.nag ingon na dyon cya nga unsa man ing ani lng ta?wlay mahitabo sa ato?
ingon pa jud cya nga sayang daw akng byad if wla lng.iya nko ga kissan but ni ingon jud ko nga kadali lng kay lain akng pamati kulbaan ko mao na akng ingon sa iya.2bag dyon cya nga y man ngaaaa buotan manko.....iya na ga hikap hikapon ang iyaha pro sa gawas ra sa boxers mura gpang tempt jud cya sko.ako wla pa jud maski hikap gamay.ug sa diha nga gsakyan ko nya.adtoi nga time nka polo ko.dali ra kaau nya na unbutton akng polo.shock kaau ko.nag start na cya ug romansa tila na cya skng nipples.but wla jud ko nag padala kay murag naa jud cge ingon undang na dha ug bangon na.ako cya gpahunong but action na nya ug hubo akng belt para hubon daw akng pants.ako cya gpa stop ug gpa higda ug tarong sko abay.wla cya kamalay nga ako nang gbalik ug buttons akng polo hinay2x lng jud para dli cya mka bantay.pag human ug buttons,tindog dyon ko duol ko sa table kay gkuha nko akng clearbook nga dala2xx pirmi.natingala cya y ni bakod ko.ingon ko adto nko kay daghan pko reports buhaton.hnay2x dayon kog lingkod sa edge sa bed dala sout sko sapatos.nka bantay na jud cya nga nka sapatos nko.dali cya nga tindog paingon sa door ug sabay lock dayon ga tindog jud un front sa door.hawid cya sa doorknob.ingon dyon cya nga BAYARI ko beh..ingon ko unsa byad nga wla man gani tka giunsa.wla tka nahilabtan.ingon nga dli daw ko kagawas if dli mag pay ingon wla koy kwarta unsa man diay to atong sabot ganina tru text nga wlay byad wla ka nabuang.iya ko action nga sumbagon wla ko mahadlok ingon ko maigo lng ko maski gamay ug hinay mag bantay cya.until nga nka tigum ko ug energy nag lawog mi para mapahawa nko cya sa door.ug sa dhang naituklod jud nko cya ug natumba cya.dali dyon ko open sa door ug gawas.ang mga roomboy diay sa gawas nag atang naa kay kadungog diay sila ug commotion sa sulod.gawas ko dagan dala baklay.........to be continued na lng kay sleepy na kaau ko

DiscreetBai said...

If this guy is already in the Maharlika Jail in Lumbia, then people who were victimized by this guy should go to the nearest police station and file more charges against him!

Anonymous said...

Salamat he is in jail now.

Anonymous said...

Hi admin thanks for making some actions. By the way ako nang nag message sa imo.

Thanks God, He's now paying his immorality.

DiscreetBai said...

Do not thank me. Thank the person who acted on his complaint. I am here just to encourage victims to stand up and do what is right and that is to report these people to the police! Kung dili ninyo na sila isumbong sa pulis, magbalik balik rana sila. I will still have to verify this information. I also want to get information about this person.

Anonymous said...

this is the real pic of the criminal.SWEAR

Anonymous said...

Sayang....gwapo and yummy p nmn. Shit!

Anonymous said...

unsa iyang case pag dakop nya? tungod sa iyang pagka swindler?. ask lang..thanks

Jong said...

I saw this in manjam.com:

[IMG]http://i50.tinypic.com/2mzd5ko.jpg[/IMG]

Proves that he's not in jail?



poorme said...

i was also a victim of this tiny fuck. We met two times already, first at a moviehouse, yeah you are right buotan because his story is that he was a victim of Sendong. In fact i gave him a little amount for snacks daw. Inside the moviehouse, i reach for his crouch, which he willingly consented. I was shocked because his dick is so small, but ok lang. ha ha ha. Second time around, makigmeet daw siya sa moviehouse guihapon. So we met inside the theatre and he grabbed by cp. fortunately i was so fast enough wala niya makuha and he demanded money from me and got my ID. So to avoid the scandalous moment, i withdrawn money from atm and i gave it to him in exchange for my ID. That was the last i saw of him. Lately, gakakita nako na siya diha sa Neverland Pabayo, gapang victima na sad. Gana ba gyud kulatahon pero likay man lagi ta sa scandal. Kaya ko man sumbagon kay dako pa man ko but likay lang ta sa scandal.

Anonymous said...

mao lage...daghan na kaayo nabiktima pero wala may reaksyon nga gihimo aning mga panuway...basin ug naay mga kapit nia sa autoridad sa cdo???ang maayo ani adto sa abs-cbn of bombo radyo kay looy pod tawon ang mga biktima...nia pay isa masseur cdo daw sa PR...mao ni iya FB account: andrewagustin26@yahoo.com.ph labaw pod nia kawatan manpod diay...saver30 ang PR account niya...akong gihimoan aron ma-aware ang uban ug katong gusto magbisita sa cdo...kalloy na sa cdo city...well-known na nga lugar sa mga puta,kawatan...ug ubanpa diha nga klase ug matang sa mangil-ad nga mga binuhatan...

DiscreetBai said...

Thanks for that Facebook account. There has been several complaints about this guy. Ingon sa usa nga ni reklamo, ga dala daw ni ug pusil. Based in his FB profile, I would not be surprised. Mao lagi ning hangyo nako sa mga biktima, GO TO THE POLICE! File a complaint. Kung pwede lang ako pero di man ko biktima. Or as I have said group together and file a complaint as a group!

Anonymous said...

OMG si Michael Lloren to na meet ko siya back in 2008... mabait siya tapos nagko kwento sa family niya na may mga namatay daw siyang kapatid tapos pumunta kami sa Cogon Market at nagtitinda lang ng gulay yung parents. bait baitan talaga siya tapos after sex hihingi ng money so binibigyan ko siya around mga 700 pesos sabi niya ako na daw bahala sa knya haha. lagi kasi nagta travel sa CDO noun.

Dala dala ko pa nga yung mga gadgets ko sama na yung laptop at di naman niya pinapakialam.. nililibre ko siya sa pagkain....

nung nalaman ko na callboy pala ayon di na ako naki pag communicate sa knya...my God notorious pala siya..

may kapatid yan ewan ko kong totoo.. as in grabe din ka sugapa hoholdapin ka kukunin CP mo..

meron din Khanz na callboy gwapo OMG mga around 15 thousand nakuha niya sa kin plus binilhan ko siya ng phone worth 5k.. mula nung malaman ko yung style ng mga callboy jan sa CDO deadma na at diyos na bahala sa kanila...mag ingat talaga kayo....

Anonymous said...

ha ha ha. sakto man ning ingon nila kaning si mike lloren, guapo bitaw ni siya pero gamay ug tarogo. nagkapakapa ko ug pangita sa iyaha, dugay kay gamay man diay. whats more kawatan guihapon ni siya. victim daw siya sa sendong, ha ha ha ang panuway, kawatan man diay guihapon, gaisano guihapon ni ga istambay.

Anonymous said...

i was hold up by this guy. his name "daw" kay john.. im just a college student i met him outside the neverland. first time i saw him he stared on us and he said hi and asked for our mobile numbers im with my friend actually on that night and a few minutes passed .. while walking on velez st. we saw him beside novo and ge storya me niya with my friend again .. and my friend noticed "john" was stared on my watch and also on my phone i gave my number and he txtd me na " aha mo pwede musabay?" and i replied uli naman me. he asked me through txt kung nag bored ra ba daw ko and i said yes sa carmen.. and ingon sya muadto daw sya sa akong bhouse and we'll have a sex . and i said ayaw mag lodge lang ta .. and ana sya okay.. then few days after nagkita me kami ra duha and ingon sya na sya daw ang magbayad sa lodge . soo kay nag expect pud ko.. soo didto na lugar ..... few minutes after na wala pmi nakahubo ni ingon naman na sya ug ambi imung cp.. ug imung relo.. he ruined my bag keep on searching the silver watch of mine.. and he got my new cp.. nga gkan pa sa akong auntie from abroad na wala pa nag 2wks sa ako sya ang nagpahimolos ... to make story short ge hold up ko nya! -.-' di nako sya malimtan! i wish to see him in prison.. someday..

-XU student.

DiscreetBai said...

Did you report this incident to the Police?

Unknown said...

I know kong aha siya now...let me help you guys..naa ra siya dri macasandig tambo.honestly silingan ra namo siya...

Anonymous said...

guapo ug tsada ug lawas kining panuway, Michael Lloren iya name. but, but! gamay og titi, dako pa ako. imagine dugay nako nakita ang iya sa dihang guikuot nako. ha ha ha.

Anonymous said...

I always saw him in gaisano...